Naši partneři

Společnost Coel Computer Electronics, s.r.o. byla založena v červenci 1993 a od počátku se orientuje na komplexní podporu IT technologií u velkých zákazníků. Jedná se zejména o podporu v oblasti čárových kódů, docházkových systémů, tiskových řešení, profylaxe výpočetní techniky a též o dodávky HW a spotřebního materiálu.


Společnost Done, s.r.o. byla založena v lednu 2000 po ročním působení zakladatelů jako nezávislých konzultantů. Done, s.r.o. pracuje jako konzultační společnost, která má vytvořené vztahy s dalšími nezávislými konzultanty a konzultačními společnostmi.
Společnost Done, s.r.o. a její partneři nabízejí a poskytují nasledující služby:

  • v oblasti návrhu, strategie a realizace informačních systémů a technologií zahrnující:
    marketingové a obchodní se zaměřením na řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management)
    konzultační služby v oblasti moderních metod řízení – Balanced Scorecard, ABC/ABM
  • vytváření informačních strategií a koncepcí rozvoje IS/IT
  • konzultační služby v oblasti informačních systémů a technologií
  • služby systémové integrace (System Integration)
  • přípravu a organizaci výběrových řízení na dodávku služeb i technologií
  • projektové řízení a řízení změn (Project Management, Change Management)
  • konzultační služby v oblasti změn obchodních procesů a procesního řízení – BPR (Business Process Re-engineering a Process Management) zahrnující návrh, modelování a řízení procesů

Spolu se svými partnery Done, s.r.o. nabízí a poskytuje služby v nasledujících oblastech:

  • interní i externí marketingové výykumy (Marketing Research)
  • finanční řizení (Financial Management)
  • řízení znalostí (Knowledge Management)

Společnost Infos 2001, spol. s r. o. se orientuje na poskytování komplexních služeb v oblasti podnikových informačních systémů, především:

– zpracování úvodních studií a projektů informačních systémů
– vývoj aplikačního programového vybavení
– modifikace aplikačního programového vybavení podle potřeb uživatelů
– vývoj specifického aplikačního programového vybavení na klíč
– intranetové a internetové aplikace
– zavádění aplikačního programového vybavení
– metodicko - organizační zajištění informačních systémů
– systémová integrace
– dodávky technického vybavení IBM
– technická a systémová podpora
– podpora kancelářského software (Microsoft)
– podpora relačných databází (Informix, MS SQL atd.)
– školení užívatelů
– hot-line
– konzultace
– komplexní outsourcing IT služeb:

  • provozování technického a systémového vybavení
  • provozování informačních systémů
  • vedení účetnictví a mezd
  • evidence technického a programového vybavení, příprava auditu, software

K zajištění výše uvedených činností využíva firma Infos 2001 kapacitu 30-ti svých zamestnanců a partnerské vztahy s mnohými firmami, např. INCAD, Compuware, IBM, Speedware.


Společnost Mantis je vedoucím dodavatelem informačních systémů pro řízení dodavatelského řetězce (Supply Chain Management), tedy skladování, distribuci, dopravu, výrobu. Mantis vyvíjí informační systémy a poskytuje konzultační služby za účelem vybudování a optimalizace celého Supply Chain řetězce pro střední a velké podniky. Společnost je na evropském trhu od roku 1996, od té doby bylo její řešení Logistics Vision implementováno ve více než 500 distribučních centrech ve 20 zemích světa.


Společnost Minerva Česká republika, a.s. je významným dodavatelem podnikových řešení zaměřených na výrobní a distribuční společnosti. Specializuje se na tato výrobní odvětví: automobilový průmysl, strojírenství, elektrotechnika, potravinářský a nápojový průmysl, výroba spotřebního zboží, farmacie a výroba zdravotnických přístrojů a zařízení. Svým zákazníkům pomáhá Minerva ČR zvýšit výkonnost, produktivitu a zlepšit celkovou kontrolu. Zaměřuje se na implementaci ERP systému QAD Enterprise Applications amerického autora, společnosti QAD Inc. a dalších systémů, které rozšiřují funkcionalitu ERP. Minerva poskytuje zákazníkům služby v oblasti zavádění podnikového informačního systému QAD, poradenství, reengineeringu podnikových procesů, systémovou integraci a e-business řešení světové úrovně.  


Společnost NAVISYS byla založena v roce 1997. Úspěšné implementace a kvalitní služby NAVISYS rychle posunuly mezi nejvýznamnější prodejce a implementátory Microsoft Navision, nyní Microsoft Dynamics NAV. Společnost se tradičně umisťuje mezi TOP 10 nejúspěšnějšími partnery Navision v ČR. V současné době NAVISYS působí především jako dodavatel komplexních vertikálních řešení. Společnost disponuje týmem profesionálů nejen v oblasti produktů Dynamics NAV (dříve Navision), ale také odborníky s teoretickou i praktickou zkušeností z průmyslových odvětví, do kterých směřují její produkty a služby.

NAVISYS je držitelem ocenění Microsoft Industry Awards Winner 2005 v kategorii „Nejlepší řešení pro malé a střední firmy“ za řešení BIZ4Logistics®, Microsoft Industry Awards Finalist 2006 v kategorii „Nejlepší řešení pro obchod, výrobu a utility“ za řešení BIZ4Warehousing®, Microsoft Industry Awards Finalist 2007 v kategorii „Nejlepší řešení pro malé a střední firmy“ za řešení BIZ4Elements® a Microsoft Industry Awards Finalist 2009 v kategorii "Průmyslová výroba" za řešení BIZ4BuildIn®.

V roce 2009 se stal NAVISYS členem PRESIDENT'S CLUB, čímž se zařadil mezi 284 nejlepších partnerů na světě.


Americká společnost TEXTOR LLC s námi již několik let spolupracuje v oblasti analytických činností větších zakázek pro naše zákazníky v oblasti EU. Tato společnost pro nás zároveň vytváří marketingové studie a poradenské studie, ale i konkrétní pomoc při rozšiřování našich služeb mimo oblast České republiky (například vyhledávání právní pomoci, kancelářských prostor, ale i odbytu v Rusku)


Visicom je slovenská společnost, která se v krátkem čase zařadila k evropským lídrům v oblasti mobilných řešení. Od začátku sa věnuje vývoji a poskytování řešení pro mobilní zařízení a též systémů pro management technologických sít jako například řízení dopravy, sběr meteorologických údajů, monitoring rádiových komunikačných tras na dálku. Pokračující investice do výzkumu a vývoj zajišťují společnosti Visicom silnou pozici na trhu mobilných řešení.

Klíčovým produktem Visicomu je systém Hamilton SFA. Hamilton SFA je komplexní modulární systém řešící část problematiky CRM (Customer Relationship Management - řízení vztahů se zákazníky), využitím mobilních databází napojených na podnikový informační systém. Je založený na platformě mobilních zařízení a tím je předurčený pro podporu práce mobilních užívatelů přímo v terénu.

Výhodou systému Hamilton je, že pracuje s mnoha typy kapesních počítačů, umožňuje sdílet všechny nebo jen vybrané informace mezi jednotlivými užívateli a je ho možné napojit na teoreticky jakýkoliv informační systém (zahraniční informační systémy nevyjímaje). Prodejce používající Hamilton SFA v kapesním počítači má možnost shromažďovat a okmažite odesílat všechny důležité údaje. Systém umožňuje přímo v terénu, tj. u zákazníka, vytvářet nabídky a objednávky (ať už přímo nebo přes distributora), realizovat marketingový průzkum (např. stavy konkurenčních produktů v regálech, cenový průzkum našich a konkurenčních produktů). Kromě předcházejících informací je systém schopný poskytnout i informace o aktivitách vyvíjených vůči zákazníkovi.

© 2016 - 2022      Všechna práva vyhrazena JM partners.CZ, s.r.o.      Táborská 965, Mladá Boleslav                  „Naše společnost zpracovává veškeré údaje v souladu se směrnicí GDPR“